miercuri, 30 iulie 2014

Cum am scapat de acnee - ce a mers - partea I

Ceea ce am priceput eu - cam tarziu - despre lupta impotriva acneei a fost faptul ca, in acest proces, cel mai important pas este curatarea tenului. Un produs bun de curatare dezinfecteaza in profunzime porii si reduce nivelul de sebum, ceea ce favorizeaza prevenirea acneei.
Un tratament foarte bun, dar de care nu am putut sa ma tin pentru ca imi lipsea rabdarea (timp aveam destul, dar rabdare nu) a fost uleiul de cocos despre care am citit pe blog-ul unei americane - nu-mi amintesc precis care. La inceput, mi s-a parut dubios, dupa ce ca am destul ulei pe fata de la natura, ma mai dau si cu unul din comert? Cu toate astea, am zis sa incerc. Un argument al celor care il recomandau a fost ca uleiul de cocos contine o multitudine de substante benefice tenului si il curata foarte bine. Este o greseala sa credem ca un ten gras nu trebuie hidratat - daca tenul nu primeste hidratarea adecvata, va secreta si mai mult sebum decat inainte.
Asadar, am aplicat uleiul dupa cum citisem:
Il intindeam pe fata cu mainile (spalate inainte), il lasam sa actioneze cateva minute si apoi il indepartam cu un prosop de fata imbibat in apa calda - cat de calda puteam suporta - pe care il lasam sa actioneze cateva minute. Asta a fost lucrul care nu mi-a placut. In rest, rezultatele au fost vizibile inca din primele zile. Vi-l recomand daca aveti mai multa rabdare decat mine sau o idee mai buna cu privire la indepartare.
Uleiul de cocos pe care l-am folosit a fost primul care mi-a picat in mana - unul din dm. Se numeste Pure Coconut Oil de la firma KTC. Nu-mi amintesc exact, dar cred ca am dat 20-30 lei pe 500 ml. Mai tarziu am gasit la un plafar Medcenter aceeasi cantitate la pretul de 8 lei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu