miercuri, 30 iulie 2014

Scurta prezentare

Buna! Ma numesc Adela si mi-am facut in sfarsit curaj sa-mi fac un blog. Imi doream asta de mult timp, insa nu m-am putut decide niciodata ce teme sa abordez. Mi-a placut dintotdeauna sa citesc blog-uri sau sa privesc vlog-uri cu tot felul de review-uri inainte sa imi cumpar un produs anume si recunosc ca nu prea m-am avantat in postarile ce prezentau produse de la firme nu tocmai ieftine (nefiind independenta financiar, nu-mi permit sa dau prea multi bani pe produse de make-up). Pe de alta parte, mereu m-au interesat postarile despre produse "low-budget" si totodata care-si fac treaba. Am avut ocazia sa incerc cateva despre care vreau sa va vorbesc in postarile urmatoare si de asemenea am o poveste destul de interesanta despre cum am scapat (nu definitiv) de acnee.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu